.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فروش نان غیربهداشتی درمغازه‌های کیاسر

به واسطه کمبود واحدهای نانوایی در شهر کیاسر، این محصول ضروری به قیمت گزاف و بالاتر از نرخ مصوب آن هم توسط خواربارفروشیها و سوپرمارکتها در اختیار شهروندان قرار می گیرد. 

هم اکنون شهر کیاسر از بخش چهاردانگه ساری از وجود نانوایی های بهداشتی و ارائه دهنده نان با کیفیت رنج می برد.
وضعیت عرضه نان در این شهر به حدی است که کنترل واحدهای نظارتی بر نحوه فعالیت این واحدهای نانوایی بسیار پایین است.

به گفته برخی شهروندان کیاسری، هم اکنون نان در شهر و روستاهای اطراف با قیمتی چندین برابر نرخ مصوب به مبالغ هر قرص 250 تا 350 تومان فروخته می شود این درحالی است که نرخ مصوب هر قرص نان در شهرهای مازندران 175 تا 200 تومان است.


کیفیت پایین نان ارائه شده از سوی نانوایی های منطقه علیرغم اجرای قانون هدفمندی، سبب شد بسیاری از سوپرمارکت ها و خواروبار فروشی های کیاسر، بازار سیاه فروش نان در منطقه به راه بیاندازند.

این عده هر روز با طی مسافت 75 تا 100 کیلومتری کیاسر تا ساری، مقادیر زیادی نان از واحدهای خبازی ساری خریده و با قیمتی چندین برابر و به دور از موازین بهداشتی در مغازه های خود به فروش می رسانند.

شهر بیش از پنج هزار نفری کیاسر که دارای استعدادهای بکر گردشگری است حدود پنج ماه از نبود بخشدار چهاردانگه رنج می برد و معاون سیاسی فرماندار ساری با حفظ سمت به عنوان سرپرست بخشداری چهاردانگه است که آیا وی می تواند با مسئولیت مهمی که در فرمانداری دارد به صورت روزانه یا هفتگی در حوزه فعالیت خود خدمت کند.


از سویی به واسطه این بی برنامگی و نظارت پایین، بسیاری از واحدهای نانوایی کیاسر از سیستم بهداشتی پایینی برخوردار بوده و آرد بی کیفیت دریافت می کنند.

در حال حاضر کیاسر دارای سه نانوایی بربری و یک نانوایی لواش است که جوابگوی مراجعان نیست.

کیاسر بدلیل موقعیت جغرافیایی جذاب در فصول مختلف مسافر و گردشگر فراوانی را به خود جذب می کند و دارای جمعیت شناور زیادی است که نانوایی های این شهر جوابگوی مراجعان نیست.

مردم امیدوارند مسئولان شهرستانی توجه بیشتری به مناطق دور افتاده و محروم مرکز مازندران داشته باشند.

شهرستان ساری مرکز مازندران دارای پنج بخش مرکزی، دودانگه، چهاردانگه، کلیجانرستاق و رودپی است و بیش از 550 هزار نفر جمعیت دارد.مهر/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.